Dostava
Dostava i povrat proizvoda
Prodavatelj je dužan naručenu robu isporučiti u roku od 10 radnih dana, osim u slučaju da rok isporuke ovisi o trenutnom stanju na našem skladištu. Ukoliko proizvod imamo na zalihama isti će biti isporučen u roku od 1-4 dana nakon narudžbe (ovisno o udaljenosti mjesta iz kojeg je naručen).
U slučaju da zbog neplaniranih okolnosti nismo u mogućnosti dostaviti proizvod u navedenom vremenu kupac će o tome biti pravovremeno obaviješten. Osobno ćemo Vas kontaktirati koristeći kontakt podatke koje ste naveli prilikom naručivanja.
Dostava naručenih proizvoda šalje se GLS dostavnom službom ili poštom (brza dostava – dostava naručenih proizvoda u roku od 24 do 48 sati, samo neka udaljenija mjesta do 72 sati). Troškovi dostave putem GLSa ili poštanskog ureda unutar Hrvatske obračunavaju se prema njihovom cjeniku. Narudžbe u vrijednosti iznad 400.00 kn oslobođene su plaćanja dostavnih troškova unutar Hrvatske (plaća se dodatnih 5.00 kn ukoliko narudžba ide putem pouzeća a ne uplate virmanskum putem), pošiljke van HR ne spadaju u grupu kupaca oslobođenih od plaćanja poštarine, troškovi dostave se obračunavaju posebno i prema poštanskom cijeniku .
Ukoliko se pogreškom ili krivim izračunom u sustavu ispiše cijena dostave koja nije prema uvjetima korištenja istu ćemo ispraviti i obavijestiti kupca za točnu cijenu prema uvjetima korištenja.
Treba imati na umu da ćemo robu plaćenu putem internet bankarstva ili putem opće uplatnice isporučiti tek kada uplata bude vidljiva na našem računu. Potvrdu o uplati možete poslati putem e-maila: info@studio-sandra.hr
Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju kada je roba oštećena ili neispravna a oštećenje nije nastalo prilikom transporta robe. Rok za reklamaciju je tri dana od dana primitka pošiljke. Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon reklamacije putem e-maila, telefonski ili pismeno. U nekim slučajevima određene proizvode nije moguće vratiti ako su raspakirani. U slučaju nemogućnosti isporuke nove robe prodavatelj će nadoknaditi poštanske troškove kupcu. Ako se dogodi da povrat robe prodavatelju nije realiziran, kupac će snositi sve manipulativne troškove.